Acties

Ja, dit kan binnen 14 dagen omgezet worden door onze klantenservice.

Om er voor te zorgen dat je gebruik kunt maken van jouw gewenste actie is het van belang dat je binnen 14 dagen na je aanmelding bij Allure Energie, contact opneemt met onze klantenservice.

In de e-mail bevestiging die je van ons hebt gehad na je aanmelding, is een klantnummer aan je doorgegeven. Wanneer je belt met onze klantenservice zullen we, voor een goede verwerking van je aanmelding, deze nodig hebben en ernaar vragen.

Nee, ons huidige actieaanbod geldt alleen voor nieuwe klanten van Allure Energie die aan de actievoorwaarden voldoen. 

Je ontvangt een eenmalige cashback aan het einde van de looptijd van jouw leveringsovereenkomst die verrekend wordt met jouw jaar- of eindnota. 

 

De unieke kortingscode voor de seizoenkaart wordt 14 dagen na ontvangst leveringscontract per e-mail verstrekt.

Wordt het contract binnen drie jaar beëindigd, dan betaal je een opzegvergoeding en vervalt het recht op de actiekorting, je betaalt de korting dan terug op de eindafrekening.

Ja dat kan, maar is afhankelijk van een aantal factoren zoals duur huidige contract etc.

Neem contact met ons door een mail te sturen naar fcgroningen@allure-energie.nl. Wanneer de einddatum van je huidig contract later afloopt, kunnen wij je een voorstel doen in de toekomst. 14 dagen na ontvangst van jouw akkoord op het leveringscontract ontvang je per e-mail de unieke kortingscode.

Je kunt meteen gebruik maken van de kortingscode ondanks dat jouw energiecontract nog niet is geactiveerd. Je kunt er ook voor kiezen je overstapboete te betalen en over te sluiten naar Allure Energie.

Heel simpel! Je meldt je aan via de website www.allure-energie.nl/FCGroningen en sluit een contract af voor levering van groene stroom en/of gas voor een periode van 3 jaar. 14 dagen na ontvangst leveringscontract ontvang je per e-mail de unieke kortingscode. Deze kortingscode kun je bij de aankoop/verlenging seizoenskaart activeren op de website van FC Groningen.

Als je contract afloopt, nemen we minstens 3 weken voor de einddatum van je contract contact met je op. We doen je dan een scherp verlengingsvoorstel. Als je akkoord gaat met ons voorstel, zetten we de nieuwe prijs voor je vast.