Overstapservice

Je ontvangt ons contract per e-mail. Het contract (de leveringsovereenkomst) gaat vanaf dat moment direct in. In het contract staat de ingangsdatum en de looptijd van de vaste prijs die we hebben afgesproken.

Wil je de startdatum van het contract aanpassen? Neem dan contact op met jouw Allure servicemedewerker.

Nee, wij vergoeden geen opzegvergoedingen.

Mocht je huidige energieleverancier een opzegboete in rekening brengen omdat je contract vroegtijdig wordt beëindigd, dan zijn deze kosten voor jouw rekening.

Je kunt wel je energiecontract bij ons afsluiten tot 15 maanden in de toekomst. 

Ja, je kunt je energiecontract binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos annuleren. Je kunt dit doen door middel van het herroepingsformulier. Stuur het ingevulde formulier op naar onze klantenservice of bel met 085-902 29 30

 

Als je je hebt aangemeld, ontvang je binnen 1 dag een e-mail waarin we jouw aanmelding bevestigen. Heb je na 24 uur nog geen bevestiging ontvangen? Dan is er vast iets misgegaan. Neem contact op met onze klantenservice.