Verhuisservice

Ja, dat kan. Wanneer we de verhuizing verwerken, zien we vanzelf dat op jouw nieuwe adres alleen stroom wordt geleverd. We maken het dan direct in orde voor je.

Ja, je kunt op twee adressen stroom ontvangen op basis van je bestaande contract. Als je je verhuizing doorgeeft, geef dan voor beide woningen aan op welke datum de sleuteloverdracht plaatsvindt. Je energiecontract geldt dan voor beide adressen.

Ja, dat kan. Het is alleen niet mogelijk om een datum in het verleden door te geven. Als je vandaag de verhuizing doorgeeft, is de eerstvolgende werkdag de eerst mogelijke datum om het contract over te zetten naar je nieuwe adres. Je startstand voor de energielevering wordt door de netbeheerder vaak wel teruggezet naar de stand van de sleuteloverdracht.

Als je verhuisd bent, berekenen we het termijnbedrag opnieuw. We kijken daarbij naar de gegevens van de netbeheerder. Zodra je energie van Allure ontvangt op je nieuwe adres, brengen we het nieuwe termijnbedrag in rekening. De betalingstermijn hiervoor is 10 dagen.

Het doorgeven van je verhuizing is zo geregeld. Je hoeft alleen maar contact op te nemen met jouw servicemedewerker. Het is belangrijk om dit uiterlijk 14 dagen voor de sleuteloverdracht te doen.

De volgende gegeven zijn van belang:

  • Je nieuwe adres

  • De datum waarop je de sleutel van je nieuwe huis ontvangt

  • De datum waarop je de sleutel van je oude huis inlevert

  • De meterstand van het nieuwe en het oude adres bij sleuteloverdracht (tenzij je een slimme meter hebt).